FEST!!

Godmorgon!
Det blev fest igår iaf. Var hos Malin vid halv sju tiden igår kväll. Vi satte oss på hennes balkong först och drack och tjötade lite. Mycket trevligt!
Blev en del alkohol igår vilket jag tyvärr känner idag, har huvuddunk kan man säga! Drack en hel flaska med rosévin, inte konstigt att man mår lite sämre idag! Men absolut värt det för det var en jätte lyckad kväll!

Gårdagens:



Klänning- Gina Tricot





Först drog vi till kåren, men efter en liten stund började det brinna och brandkåren kom. Så efter det stängdes kåren och vi drog vidare till Lipz. Där var det verkligen klackarna i taket! Herre vad vi dansade. Gillar lippan, har alltid så jäkla kul där!
Runt 2-tiden kom älskling och hämtade mig. Snällt att han alltid hämtar mig :)

Bilder från igår:






Haha, lägg märke till Andreas min. Min ton blev allt annat än bra!








Blandar rosa tjejdrinkar.



När brandkåren kom:






En kram för gott arbete :)

Nu skall vi göra oss iordning för att gå ut i solen. Skall åka någonstans och köpa oss en glass och njuta av solen. Men vi vet inte var ännu så det blir som det blir...

Ha en bra dag!

Kramar!



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback