Stand out

Har precis laddat ned Absolute summer dance 2010, nu skall jag lägga över låtarna på min mobil. Blir perfekt musik att springa till, så ikväll (om jag inte är allt för mätt efter pizzan just då) eller imorgon så skall jag springa med denna goa musik i hörlurarna! Finns inget bättre än att springa till bra musik, springa till dålig musik funkar inte alls medans springa till bra musik ger en ilande fart på benen vill jag lova :) Så känns det trögt att springa, byt till bra musik, ett tips från mig till er!

Har precis målat naglarna, i färgen Stand out från Lumene natural code. Ett litet nagellack som sitter otroligt bra jämfört med typ depend och de andra mindre nagellacken. Kan verkligen rekommendera detta nagellack.







Färgen är mycket snyggare i verkligheten och då speciellt i dagsljus! Blir en häftig rosafärg i en lite skum nyans ;)
Men skit snygg om man frågar mig...

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback