Sommarlov

Första dagen på sommarlovet! Härligt, men vilket roligt väder man verkar få denna veckan, fy fy!!
Ställde inte klockan idag, eftersom det är första dagen på sommarlovet så tyckte jag att jag förtjänade att vakna av mig själv och det gjorde jag delvis, fast med Tuffs hjälp. Kl.10 stod jag upp efter att Tuffs vart och puttat på min nästa med sitt huvud, alltid så kelen och söt på morgonen :)
Blev tyvärr ingen löprunda i morse eftersom jag vaknade så sent. Det var bara att äta frukost och sen gå upp till mamma och pappa. Det är där jag varit hela dagen fram tills nu :)

Dagens:



Slappt klädd med shorts från Lindex och tröja från H&M..

Nu sitter jag och väntar på att min sena sambo skall komma hem, brukar vara hemma vid 17-tiden men nu är ju klockan 17:30. Vart är han?? Får nog ringa honom och höra vart han tagit vägen!!
Sen blir det att äta pizza och några timmar efter det skall jag ta mig en löprunda, om det inte regnar alldeles för mycket!

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback