Vill inte uppleva en sån här dag igen!

Begravningen idag var riktigt jobbig! Usch säger jag bara... Grät under hela ceremonin (säger man så?).
Men vet att mormor har det bra där hon är nu ihop med morfar.. De är lyckliga nu!!

Begravningen var hur fin som helst.. Massor utav fina blommor och fina sånger..
Skönt att det är över nu, nu kan man blicka framåt och försöka gå vidare..

Fin fina hjärtat ifrån min familj.. Hade ett exakt likadant till morfar..




Massor utav jätte fina blommor från släkt och vänner till mormor.



(Har bilder ifrån kyrkan med kista och hela köret också, men de väljer jag att inte lägga upp för det är för mig alldeles för personligt!)

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback