1 Maj :)

Godmorgon!

Har sovit jätte gott i natt trots denna jäkla förkylning.
Nu ska jag städa.. Dammsuga, får se om jag även skurar golven också. Skura golv är ju så tråkigt! Men gott att få det gjort..

Efter städningen skall jag göra mig lite frukost och efter det blir det nog en sväng till mormor idag igen.. Hon ville ha lite smågodis och lite dricka som vi skall åka och ge till henne.. Blir nog kanske också att vi tar med henne ut en sväng så hon får se lite blommor och får frisk luft. Inte bra att hela tiden sitta inne. Men beror ju helt på vädret.. Himlen ser allt annat än blå ut, kanske regn idag igen??

Ikväll blir det lite valborgsfirande hemma hos Rickard och Anki, arbetskompis till Nisse. Skall nog bli trevligt :) Brukar ju bli nice... Får se om det blir en hemmafest eller om vi också drar ut, har inte pratat med dem om det än.. Vad det än blir så blir det nog bra :)

Lite onödigt:
Men måste rekommendera ett par bomullsrondeller jag köpte igår på Maxi, för barn!
Jätte billiga, endast 6,90 kr.. haha.. Men de är så himla mjuka och goa mot huden!
Vissa rondeller tycker jag kan vara lite hårda runt om, men dessa var jätte mjuka.
De är gjorda av 100 % bomull, därav mjukheten. Enda minus med dessa är att de
drar åt sig mer av ansiktvattnet, så man får tänka på att ta lite mindre på dem än vanligt..



Se så söt förpackning :)
Barnslig jag är... hehe

Kramar!






Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback