FAN FAN FAN

Jag börjar detta inlägg med en dagens:



Klänning och underklänning- Zoul
Jacka- veromoda
Scarf- ingen aning, tror att det var veromoda?
Skor- converse


Har precis kommit hem ifrån mormor och stan. Jätte kul att se mormor igen men vi fck lite dåliga nyheter precis när vi skulle gå därifrån så det blev en hel del tårar när vi senare gick ned till stan. Usch vad detta är jobbigt. Förlåt om jag tjötar om mormor här på bloggen, men det är så skönt att få några meningar ur sig.
Jag vill ha min mormor för alltid!!!! Jävla skit, ursäkta språket men detta är verkligen pissigt!!
Jag har inte riktigt fattat att hon verkligen är så här sjuk eftersom hon ändå är klar i huvudet och är som vanligt. Det är denna jäkla djävul till cancer som äter upp henne inifrån! Det som ger intrycket att hon är sjuk är ju denna enorma viktminskningen, att hon har tappat håret (cellgifterna) och förlamningen annars är hon som vanligt, min goa mormor! Nu säger jag inte att viktminskningen, håravfallet och förlamningen är småsaker, för givetvis är det inte det! Hade hon ändå visat mer att hon varit såpass dålig, att hon varit mer frånvarande etc. så hade jag kunnat acceptera det vi fick höra idag, men inte nu! Ta inte min mormor ifrån mig!!! Min älskade mormor!!!!
Jag är långt ifrån kristen, men finns Gud så gör vad du kan för att hjälpa mormor!!
FAN, FAN, FAN!!!
ÄLSKAR DIG MORMOR! ÄLSKAR DIG MAMMA, tänker så mycket på dig mamma också. Du har verkligen ställt upp för mormor, du är guldvärd!!!



Blev lite shopping i stan.. Visar lite senare vad jag handlat. Måste först torka tårarna...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback