Fredag

Godmorgon!
Vaknade strax innan kl.7 idag på min lediga dag..
Kollar på the voice just nu. Peter Jihde var med förrut och han är så jäkla snygg tycker jag! Herregud, när han log in i kameran, man blev ju helt galen.. hahaha... (Hoppas inte älskling läser detta, haha)



Ser ut som att det blir ett bra väder idag också, härligt.
Hade liten tanke att jag skulle vart ut och sprungit idag också, men känner att jag har sån träningsverk, bla i rumpan. RUMPAN??? Konstigt!! Dessutom är jag stel i benen, kanke bör lära mig att stretcha efter träning.. det gör jag tyvärr aldrig!
Får se om man springer senare istället.

Nu ska jag göra frukost, tomtegröt blir det idag. Det var längesen jag åt det.. skall lyxa till det idag:)

Hoppas ni får en kanon dag!

Kramar!



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback