Fredagsmys!!

Nu sitter jag i soffan med en cider i handen. Har precis tänt en massa värmeljus också, riktigt fredagsmys nu!

Har nästan precis kommit hem ifrån mamma och pappa. Var där medan älskling var uppe i garaget och hjälpte en vän i nöd, hehe..
Efter ca 30 min så kom även farmor och farfar på besök. De hade med sig blommor och beklagade sorgen.
Jag, mamma och farmor satt och drack vitt vin, foot of africa är favoriten!

Nu som sagt är det en cider i handen och film på tvn som gäller resten av fredagen!

Dagens:






Ledigt klädd idag med byxor, t-shirt och jacka från Vero Moda, converse och scarf från rut mfl.

Imorgon skall jag och älskling på kalas till hans farfar, trevligt! Innan kalaset skall vi till torp en sväng. Kul att kolla i affärer, var ett litet tag sedan nu :)
På kvällen är det Thn-cruising.. skall förmodligen dit. Skall ni?

Ha en trevlig fredag med massa fredagsmys!

Kramar!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Karin

SV: Det blev inga 18 km idag sahra! Jag glömde min klocka hemma, blev astjurig och vägrade springa långpass haha! Så det blev 10 km istället.

Tycker det är skitbra av dig att springa milen, om jag har förstått det rätt så har du väl inte hållt på med löpningen så jättelänge och man kan inte va bäst från början! Iof blir man nog aldrig bäst inom löpning om mna inte är kenyan men du förstår nog vad jag vill komma till :)

Lycka till med träningen och hoppas att fredagskvällen blir fortsatt mysig!

Postat av: Sahra

Attans då att klockan ställde till det. Är den alltså så viktig för dig? haha.. Söt du är!

Jo, kenyan är jag ju verkligen inte! haha... Men milen är allt bra iof.. längre distans kommer så småningom!

Jag har inte sprungit så jätte länge, dryga året typ.. sen förra årets midnattslopp typ.. Så heja mig! hehe..

Men du är grym!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback