Godnatt

Funderar på att lägga mig tidigt idag.. ligger redan nedbäddad i sängen. Nisse ligger bredvid och äter honungsrostade jordnötter, så himla äckliga. Dessutom vet jag inte riktig vad jag tycker om detta att äta i sängen... På sin höjd frukost på sängen, men inget annat!

Thaimaten var så god förrut, vågade mig på en av deras kycklingrätter, kyckling med röd curry, söt basilika, curry, bambuskott och kokosmjölk, nr 21. Den var skit god, dock lite stark, men jätte god. Köpte maten på Thai palace, den bästa thairestaurangen här i stan!
De är så himla generösa med mängden mat man får. Så de sista av min mat blir en matlåda till älskling imorgon. Jag behöver ju ingen matlåda, är ju leeeeeeedig:)

Imorgon har jag tänkt vakna någorlunda tididgt, runt kl.08.. Städa här hemma. Sen möta upp mamma för att sedan besöka min älskade mormor.. <3
Efter det skall nog jag och mamma till stan för att kolla på ett par byxor till mamma.. Har tyvärr inte gett henne en födelsedagspresent än så detta kanske kan bli en sådan!
Sedan på kvällen är det streetrace i Thn som älskling vill åka till med sin nymappade bil..så blir väl en sväng dit.
Kanske hinner med att springa imorgon med...får se.

Nu som sagt ska jag nog ta och sussa..
Ni får sova så gott!

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback