Jogging!

Åååå vad härligt det var att springa idag! Har verkligen saknat det nu när jag varit så himla förkyld. Perfekt väder idag, dock motvind på vissa ställen men annars perfekt!
Kändes som att jag kunde springa hur långt som helst idag om jag inte hade fått skoskav under foten, UNDER foten???
Sprang nästan konstant i 1 timme, borde varit runt 1 mil. Kändes så himla bra så nu är jag på gång med min träning inför midnattsloppet den 21 augusti! Känns jätte bra :)
Gick nog så bra för att jag hade nya snygga byxor på mig idag. Mycket roligare att springa när man har snygga kläder på sig och ffa bra musik i öronen :)



Imorgon börjar ny kurs.. Går från 8:30-16 imorgon, segt!
Nu blir det Svenska Hollywoodfruar.. Heja Maria Montazami!!!!

Kramar



Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Karin Nilsson

Lätt att man springer snabbt när man har snygga kläder! Utseendet är ju allt liksom ;)

Kanske inte men håller med om att det är kul med snygga kläder! Skönt att du piggnat till från förkylningen med.

Postat av: Sahra

Hej Karin! Har du hittat hit!? KUL!



Ja snygga kläder är viktigt!

Jäkla förkylning, inte kul att vara förkyld! Men nu så, nu börjar träningen igen.

Men du är ju grym på att springa. Du har sprungit i många år lr?

Kramar

Postat av: Karin

Jajamensan, facebook är bra grejer, det gör att man hittar allt :)

Nej jag har inte sprungit så länge, eller det beror väl på hur man ser det. Men jag började springa regelbundet när jag flyttade hit till Göteborg och började plugga, så det är väl knappt tre år sedan. Innan dess red jag bara en massa, och tävlade i hoppning :)

Postat av: Sahra

Facebook är grymt bra. Vad gjorde man innan det fanns??

Inom tre år ska jag bli lika grym som du.. herregud, springa över 2 mil???

Jag har bara sprungit lite mindre än 1 år. Men jag är på gång.. Det är kul att springa!

Skall du också springa midnattsloppet i år lr?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback