Min dag

Söndag idag, vilket innebär nervositet inför morgondagen då praktiken börjar. Hoppas verkligen att det blir 3 roliga veckor och inte veckor där man kollar på klockan var och varannan minut!

Har inte hunnit blogga idag förrän nu.. vart iväg hela dagen.
Vaknade strax innan kl.9, gick ut och sprang 1 mil vilket gick bra förrutom de första 1,5 km då jag hade håll, det gör ju så fruktansvärt ont! Men resterande 8 km gick hur bra som helst :)
Efter springningen åt jag frukost och nästan precis efter sista tuggan så hämtade mamma och pappa mig för då åkte vi till mormor och hälsade på henne. Hon har blivit sämre :( Hon hade inte sovit i natt så hon var dessutom jätte trött, så hoppas att hon lyckades somna när vi gick. Min kära mormor :(
Sedan åkte vi upp till älskling som var i garaget (ovanligt!).. pappa fick åka med i hans snabba bil. Kul!

Nu sitter jag här framför datorn, skall strax ta på mig skor igen för att ta mig en promenad upp till mamma och pappa.. Nisse tar bilen dit direkt från garaget. Kl.16:30 skall vi få mat hos dem, mumma!

Dagens:


Kjol- Indiska
Linne- Veromoda
Leggings- Lindex

Detaljer:


Fjäril- H&M

Kanske skall till mormor efter middagen också och i så fall skall Tuffs få följa med.. Mormor vill så gärna se katten.. så han ska få placera sig i sin transportbur och få följa med till mormor i så fall.. Blir det inte idag, så blir det nästa gång jag hälsar på henne vilket ju är snart :)

Som sagt, nu skall jag ta mig en promenad upp till mor och far för en bit mat.
Ha en bra söndag!

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback