Mot Thn

Precis kommit hem ifrån kalaset hos Nisses farfar.. Det bjöds på smörgstårta och prinsesstårta, fint!

Nu alldeles strax kommer ett par vänner och hämtar upp mig och nisse för då skall vi åka till Thn och se på cruisingen. Anki och Rickard som vi skall åka med skall senare gå på trägårn här i stan men får se om jag och nisse följer med på det! Fick ju inte jätte bra csn denna månaden, så får se hur vi gör med den saken. Bestämmer oss troligtvis i sista stund!

Nu har jag precis tagit mig en go klunk med vin, mmmm så gott det är med vitt vin!
I bilen blir det lite cider och öl, så man blir nog lite härligt rund under fötterna senare ikväll eftersom vi dricker sittandes :)

Ses la antagligen i Thn, det finns ju en stor risk för det!
Annars får ni ha d så bra!

Skulle slängt upp en dagens men datorn vägrar... får lägga upp den imorgon ist!

Kramar

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback