"Pip pip"

Godmorgon!

Klockan ringde kl.04:30. Det var långt ifrån kul det där! Så nu sitter jag på tåget påväg ned till min Hjärt-lung-räddnings övning i Gbg. Slutar kl.11:30 så inte så jätte lång dag.. Imorgon ledig, underbart för då ska jag hälsa på mormor igen, längtat att träffa henne denna veckan! :)

När jag gick till tåget i morse passerade jag ett par fiskmåsar som stod och glodde på mig.. Helt plötsligt började de säga "pip" till varandra, en efter en. Kan de inte säga mer ord än "pip" till varandra? Undra vad de pratade om. Men roligt lät det i alla med flera "pip" efter varandra från var och en. Jag började småskratta lite för mig själv så jag fick ringa älskling för att det inte skulle se dumt ut att jag gick och skrattade högt för mig själv. Men tror inte
han tyckte det var lika kul som mig, för han skrattade inte som jag gjorde!
Vilket liv att vara fiskmås alltså! HAHAHA...

Hann med att göra en dagens imorse, så här kommer en dagens:







Jacka, byxor och tröja- Veromoda
Väska- Sko- & väsk Nilsson
Skor- converse
Scarf- Lindex

Hoppas ni får en bra dag i solen idag..

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback