Planer inför helgen

Längtar till helgen, hoppas verkligen att det blir bra väder för då ska jag och min sambo ha tid för oss själva, ÄNTLIGEN! Har inte umgåtts så jätte mycket på länge.. Han har sitt garage etc.. Men nu i helgen har jag sagt till honom att vi verkligen måste hitta på något TILLSAMMANS! Trots att man bor ihop så får man inte glömma att umgås. För umgås är inte att äta mat tillsammans för att sedan skiljas åt för att göra något utan varandra. NEJ!
Så nu i helgen, om det blir bra väder, vilket jag verkligen hoppas att det skall bli, skall vi åka till Nordens Ark :) Det kommer bli så himla kul att få umgås med min sambo på riktigt! :)
Så hjälp mig att hålla tummarna för fint väder till helgen!!!!
Dessutom vill jag hitta på något kul i allt tråkigt som hänt med min mormor och så... Måste sysselsätta sig för att inte tänka för mycket på det tråkiga!

Blir det inte bra väder så skulle vi åka till Freeport i Kungsbacka.. Men det hoppas jag inte lika mycket på. För shoppa är ju inget ovanligt. Vill göra något som man inte gör var och varannan dag, nämligen Nordens Ark.. JIPPI!!

Nu ska jag sova.. usch, skola imorgon igen. Vart så skönt med ledigt sen i torsdags. Men nu är det slut på den varan.
Hoppas ni haft en bra måndag.
Sov så gott!

Kramar...



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback