Tuffs

Ååå vad trevligt det var att bara träffa Sandra! Hon är ju en sån härlig tjej.. Vi går väldigt bra ihop, än så länge i alla fall, innan vi lärt känna varandra.. haha
Men det känns som att vi är väldigt lika faktiskt, så det känns kul att vi fikat idag..

Nu ska jag snart bege mig till mormor och jag ska ha Tuffs med mig för mormor vill så gärna se min STORA katt.. så nu ska hon få det.. Hennes vilja är min lag!!

Tuffs går in i buren självmant, så himla sött, så ligger han där inne och bara njuter ser det ut som..
Har precis kammat honom så han ser fin ut när mormor får se honom :)

Tuffs fyller förresten 1 år idag, grattis till honom!!

Kramar!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback