Är så kär!!

Älskling bjöd ut mig på middag ikväll, på Harrys. Så himla söt är han när han gör såna här spontana grejer lite då och då!
Vi gick ned i sommarvärmen i endast t-shirt, jätte härligt väder, känns nästan dumt att man sitter inne nu!
Vi båda beställde Harrys toast med pommes, beasås och sallad. Till maten tog vi oss kalla öl, ååå vilken underbar kväll det varit, helt perfekt!
Hade tyvärr ingen tanke på kameran..

Nu verkar den mysiga kvällen vara över då vi sitter med var sin dator haha... Men vi ska strax ägna oss åt varandra igen, skall sätta på en film och bara vara här i soffan.. Underbart härligt är det att mysa ned sig i soffan bredvid älskling. Behöver inte prata med varandra, det räcker bara att vara med varandra. Älskar verkligen våra filmkvällar ihop som vi visserligen har typ varenda kväll men är det något som funkar så klart att man kör på den melodin!
Älskar verkligen min Nils!! Han är den bästaste av dem bästa och varje dag när jag vaknar bredvid honom så tänker jag att jag är den lyckligaste tjejen som får vakna upp bredvid en sån fin kille som han är! Det är lycka det! Varje gång jag tittar ned på mitt finger, på min förlovningsring, far det ett lyckorus genom hela kroppen. Han är MIN :)


KÄRLEK!!

Kramar


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Therese

Guu, vad härligt det låter! Är så glad för din skull :) Kram kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback