Funderingar

Precis slängt i mig en halv pizza, vesuvio med beasås och vitlök... MUMS!
Vi beställde hemkörning.. Å så gott det är med bakispizza :)

Vi pratade om Greklandresa igår. Jag, Nisse, Anki och Rickard ska troligtvis åka. Jobbar ju hela sommaren, nästan. Ledig v.33 och börjar skolan 25 augusti igen.. Fram tills nu hoppades jag på detta. Kom precis på att midnattsloppet skall ju springas den 21 augusti! Då kan jag ju inte åka!! Fast det är ju om man tar ledigt typ sista dagen eller torsdag och fredag sista veckan..då skulle man kunna åka. Men är avresan och hemresan lördag till lördag så kan jag tyvärr inte.. men torsdag till torsdag eller fredag till fredag skulle ju funkat! Ska kolla upp detta med chefen om man skulle kunna få ta ledigt den sista dagen typ..
Hoppas hoppas hoppas!
Eller blir det för jobbigt att springa typ dagen efter man kommit hem från en sådan resa tro? Detta tål att tänkas på!



Nu blir det film!

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback