Långpromenad

Lite frisk luft var det jag behövde för att tillfriskna.. Det blev en
promenad på 2 timmar, gick strandpromenaden och hem..
Satte mig en liten stund på en bänk på strandpromenaden och njöt av kvälls solen..
Sjukt skön kväll..

En bädd av vitsippor: Så fint med vitsippor överallt..



Uddevallabron:



Här badar jag på sommaren: Tycker bättre om att gå i mha en
stege ist för att gå ut till lagom djup för att doppa sig.
Det är ju verkligen att pina sig! Jag är en riktig badkruka!!!



Strandpromenaden:






På fossingarna:



Osminkade jag:



Nu ska jag snart se Good luck Chuck som börjar kl.21 på kanal 3.

Hoppas ni haft en bra helg!
Det har jag haft! Synd bara att helger är så korta :(
Jag är ledig imorgon, men sen på tisdag då börjar skolan igen...

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback