In i dimman..

Förlåt för dålig uppdatering igår!
Men hade verkligen inte tid, var uppe hos mormor och sen så kom Malin på besök
medans jag lagade middag, det var riktigt roligt att hon kom förbi, min favorit tjej!!!

Här gör jag iordning min köttfärslimpa som vi hade till middag igår. Den blev så god!
Till limpan hade vi potatismos, brunsås, kokta morötter och lingon, MUMS!!



Förklädet är så klart på!

Efter middagen var det bara att göra sig iordning för fest hemma hos Anki ch Rickard.
Blev en mycket trevlig kväll med spel på Wii och sen utgång till Sohoclub.
Riktig trevlig kväll! :)

Kvällens outfit:




Kanske inte den bästa bilden...

Tröja- H&M
Kjol- Indiska

Cosmo:


Jag och Rickard:


Jag och Anki:


Usch vad jag ser full ut!!

Anki & Rickard:


Tack för en trevlig kväll Anki & Rickard! :)

Nu ska jag gå och lägga mig igen, mår inte alls bra idag!!!!!

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback