Nu går det riktigt bra!

Herregud vilken ork jag har nu när jag är ute och springer.. De senaste
gångerna har jag sprungit konstant i 1 timme.. Orkade jag aldrig innan förkylningen..
Sprang max 40 min.. Det var la en förkylning jag behövde, konstigt!! Men jag är jätte nöjd :)
Jag sprang strandpromenaden, inte bjursjön idag.. Det är så himla fint att springa längs havet,
speciellt om vädret är som detta. Älskar strandpromenaden, bästa stället i hela Uddevalla, enligt mig!






Det var väldigt varmt att springa med vindjackan så jag kavlade upp ärmarna.
Nästa gång det är så här fint väder springer jag i t-shirt. Men trodde innan jag gick
ut att en vindjacka är nog skönt när det blåser.. Men varmt blev det!!

Nu kollar jag på förkväll, handlar om katter idag. Jäklar vad söta kattungar de
har med där idag...man blir ju galen av dem..Skall kolla på förkväll tills älskling
kommer hem. När han kommer hem skall vi ned till stan och köpa med oss Thai mat hem,
det är riktigt gott!! Skall testa något jag aldrig testat förrut, nämligen en av deras kycklingrätter. GOTT!!

Ha en jätte bra kväll !

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback