Allt och ingenting..

Herregud vad det blåser ute! Jag vet en som är riktigt nyfiken på vad som försigår utanför:



Tuffs på sitt alldeles egna spaningsställe


Imorgon blir ju min och Nisses egna dag där vi skall göra en liten utflykt och bara umgås med varandra på riktigt!
Men vi har kommit ihop oss lite med vad vi egentligen skall hitta på förnågot. Jag vill ju absolut till Nordens Ark, varför vet jag egentligen inte men jag tycker det skulle vara både roligt och mysigt. Men han vill antingen till Varberg, köra längs småvägar och kolla oss omkring. Han jobbade där för ett par år sedan, så han vill visa mig olika hus han vart med och "byggt" och också visa mig Varberg! Påvägen skall vi isf till Freeport eller Kungsmässan i Kungsbacka. Om vi inte åker till Varberg vill han till norgegränsen och köpa chips smaksatta med skinka som bara finns i norge tydligen. Men hallå?? Åka så långt för äckliga chips?? 
Så  nu får vi se vad vi gör.. Jag tror att det slutar med att jag kommer att vika mig för att han ska få sin vilja igenom. Gör nästan alltid det, viker mig för att den andra ska få som den vill. Hatar verkligen om jag får min vilja fram och jag vet att personen bredvid inte alls vill det jag vill. Då är det bättre att jag får anpassa mig efter andra, så slipper jag ha det på samvetet att den andra har tråkigt. Detta är nog en del av min jobbiga beslutsångest jag har, usch den är hemsk att leva med. Men det är bara att gilla läget!


Pratade precis med mamma.. Skall till mormor runt kl.12..
Hon berättade också att mormor gått ned ytterligare 10 kg, så nu väger hon 53 kg, 53 KG!!!!!!!!!! Det är ju verkligen ingenting för henne! Hon är så liten och skör min stackars mormor. Hoppas verkligen, verkligen, verkligen, att vi får ha dig kvar i livet väldigt, väldigt, väldigt länge!! Älskar dig mormor!

Nu vet jag inte alls vad jag ska hitta på fram till kl.12. Borde ju dammsuga och bädda rent i sängarna. Det får nog bli hemmasysslor tills dess att jag ska ut i blåsten.

Kramar på er!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Fredrik

vik inte ner dig!!!! ;)

Postat av: Sahra

DU menar att jag inte ska ge vika? Eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback