1:a advent

Var egentligen meningen att jag och Nisse skulle åkt till Backamo för lite julmarknad, men ingen av oss ville köra i detta väder, så vi blev hemma...
Vi gick ist ned till stan och kollade på adventskyltningen med "levande skyltdockor". Var kallt, snöigt och trist. Ingen kul skyltning i år, vilket det iofs inte har varit de senaste åren. Visste ni förresten att jag stod för Kicks ett år? Jajamen, det gjorde jag. Jag och min dåvarande pojkvän gjorde reklam för en parfym, jag iklädd balklänning och han i smoking. Fin fint! Dock var sminkningen urursel! De hittade ingen foundation som matchade min hudfärg (solade ganska mycket solarium på den tiden!) så jag såg grå ut i ansiktet, riktigt förjävligt! Men klänningen var fin iaf!

Vi började söndagen med att äta "krabbeluring"-frukost, gott! De skall stekas så att det är mycket smet kvar i mitten. Nisse tyckte inte om att det var så mycket smet i, så nästa gång får jag göra en genomstekning på hans krabbeluringar.



















Inhandlade i stan:
Ny julduk till vardagsrumsbordet, Hemtex




Linne, Lindex
Skall på julbord med Nisses jobb på fredag (3/12), kanske detta linne kan vara en del av outfiten då?




Spray för luggen, Kicks




Puss och Kram

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback