Äntligen "riktiga" kcal!!

Eftersom det är fredag idag så innebär ju det helg, eller hur? Vad får man göra på helgen om inte äta godis! YES!
Jag har varit skit duktig denna veckan, har inte ätit något godis alls och det har gått riktigt riktigt bra! Har vart lite sugen på choklad men undvikit det och det har gått hur bra som helst! Riktigt stolt över mig själv.. Så nu ska jag fortsätta på denna banan tänkte jag, bara äta lagom med godis till fredagsmyset och så klart lördagsgodiset! Alltså 2 dagar i veckan, låter väl helt okej?

Efter träningen så var vi på Willys och handlade middagsmat och då köpte jag mig "S".. Minnen från barndomen det!



Fick äntligen tagit mig 4 rutor utav chokladen som legat i kylen sen i onsdags. Bara älskling som norpat utav den men inte jag, nej nej!
(4:e rutan ligger redan i magen och gottar sig!)


Det var mums mums!!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

det var riktigt dukigt, fortsätt kämpa på :)



S är ju så gott, smaskens :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback