Gbg ikväll

Godmorgon!

Idag händer grejor, iaf till kvällen.. Jag och älskling skall till Bergakungen i Gbg och se på Saw 3D. Fick äntligen övertalat honom att se på bio I Gbg, annars har det varit "jobbigt" att åka så långt för att se på film, men denna gång lyckades jag övertala honom..
Ska det verkligen krävas en övertalning? Suck för killar!!





Får se om man lyckas somna i natt efter att ha sett denna vidriga film!?

Vad skall ni göra ikväll?

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

jadu, jag känenr igen de där med övertalning. De ser tyvärr inte alltid saker på samma sätt som vi ser de. På gott och ont kanske :)



Hur var filmen, kunde du somna?

Postat av: Sahra

Ja det är absolut på gott och ont! Dem är Charmiga dessa killar!



Filmen vad vidrig rent ut sagt! Fy fan!

Jag kunde somna, YES! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback