Jul i vårt hus

Godrmorgon och HEJ! Längesen jag skrev något nu..

Har vart fullt upp i skolan, tidiga mornar och sena kvällar. Men nu är vi i alla fall klara med rapporten och det har inneburit att jag vart ledig f.o.m. igår, jätte härligt!
Igår adventsstädade jag, tomtar, julgardiner och adventsstjärnor är nu uppsatta. Blev hur mysigt som helst! Ska lägga upp lite bilder på detta senare tänkte jag, när mörkret börjar falla, blir mysigare bilder då!

Idag ställde jag klockan på kl.6 för att jag skulle vart till gymmet och gått på spinning kl.7. MEN, jag gjorde "en Nisse", jag stängde av larmet och somnade om, vaknade 6:40 och då vägrade jag stressa ner. Illa!!
Nu sitter jag här, insnurrad i en filt, tänt värmeljus och dricker vaniljte. Mysig morgon, alldeles för mig själv!

Jag skall om en liten stund till Blomsterlandet och se om de har några fina julkrukor och annat :)
Får se om man fryser ihjäl påväg upp till Blomsterlandet, temperaturen utomhus är -8,5 grader, fy fasiken vad kallt!





Ha en bra dag!
Kram på er!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback