Julkänslor!

Ååå det var inte många dagar det var bar mark här inte, snön är här igen! Hoppas den är här för att stanna! Dock är det bara några mm snö som kommit denna gång, men det är iaf snö! Jag är lycklig igen :)

Firade snön idag med juleskum, gott!



Nu ska jag snart börja med middagen, efter det blir det träning eller plugga.. Får se vad jag väljer, borde egentligen plugga. Har lagt det åt sidan denna veckan pga all träning som jag prioriterat! Kanske för en gång skull skulle prioritera plugget.. Men vi får se!
Älskling skall inte vara hemma ikväll så jag kanske tar en kväll hemma för mig själv och gör sånt som man gör när man är själv dvs. ansiktsmask, se på någon tjejfilm och bara bryr sig om sig själv.. Lutar nog åt det!

Kram

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback