Makeup

Godmorgon Lördag!
Vilket strålande väder det ser ut att bli idag, härligt efter allt regn som varit nu de senaste dagarna!

Igår var vi tre brudar som fick oss varsin makeup gjord av en makeupartist hemma hos henne.. Vi fick betala 500 kr och för det fick vi en sminkning och välja varor för hela summan. Jag älskar ögonskuggor och jag valde ögonskuggor för hela slanten plus en ögonskuggborste. Perfekt!
Jag bad henne göra en sotning av mina ögon och det fick jag.. Blev sådär nöjd med resultatet... Men själva grejen var kul iaf!

Efter det så drog vi hem till mig en sväng och sedan drog vi ned till stan och mötte upp killarna och så gick vi in på Mortens. Där var vi bara någon timme, 125 kr i inträde för 1 h endast, dåligt!! Men så slutade iaf kvällen, med en tidig hemgång av lite olika orsaker!









5 ögonskuggor, en highlighter och en ögonskuggeborste.

Kram kram

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: angelica

sv okej va härligt :) skitbra här!

Postat av: Karin

Ser supersnygga ut!

Postat av: Linda

Det var mycket trevlig kväll. Ohh fick jag vara med på en bild också, hihi. Hoppas du lägger ut på fb eller har du redan gjort det kanske och jag missat det. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback