Min torsdag

Fy fan vad jag kämpade gott på gymmet igår!
Körde core först och där hängde jag verkligen med fullt ut, känner att jag blivit starkare i magen och orkar fler magövningar än första passet, härligt.
Efter core körde jag step och det var faktiskt jobbigare än vanligt, tror att det var för att jag verkligen gav allt, både med ben och armar.
Tillslut var det dags för spinn puls (favorit!) och det var sjukt jobbigt! Var ett tag uppe i 90 % av min maxpuls. Att ha en sån hög puls var en blandning av både skön- och vidrig känsla. Var helt slut! I princip hela kroppen gjorde ont. Men det kändes ruskigt bra efter passet!
Härligt att ge sitt allra bästa!

Idag känner jag tyvärr inte av gårdagens träning. Gillar att ha träningsvärk för då känner man verkligen att man gjort ngt bra för kroppen... Men tyvärr, inte denna gång. Lite känningar i mage och rygg har jag annars mår kroppen finfint!

Snart ska jag ta mig till Sahlgrenska för att träffa en läkare som jag troligtvis gör mitt examensarbete med. Hoppas det blir ngt utav det hela denna gång!
Hade vart skönt att slippa åka någonstans när man är ledig idag, men men.. vad gör man inte för sin utbildnings skull!
Hade velat vart hemma och njutit av snön, gå långa promenader och bara vara.. Det ser ut som att det ska bli regn imorgon (NEDRANS!) och jag vill verkligen ta vara på varje minut som snön ligget vit! Får hoppas på att mötet med läkaren inte tar så lång tid så jag är hemma i rimlig tid..

Ikväll blir det gymmet igen, då blir det bodypump och step..
Så det är full rulle idag för mig som ni märker!

(Osminkade jag)


Nu ska jag gå och sminka mig...
Ha en kanon dag!

Kram!

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Wow, gud vad snygg du var på bilden men din nya "frisyr" lugg ;)



Skulle också vilja ha lugg, tycker de är så fint men jag har sånt självfall på håret så jag har alltid den där tråkiga mittbennan :(



Jag kommer fortsätta läsa och kommentera ;)

Postat av: Sahra

Tack!

Men du, jag har också självfall, jäkligt mycket också. Men det finns ingenting en plattång inte klarar att räta ut! Just självfallet var en nackdel när jag vägde fördelar och nackdelar mot varandra innan jag klippte luggen.. Men kom fram till det att "vill man vara fin så får man kämpa lite för det" dvs, hålla på med plattången VARJE DAG!

Dessutom, detta vädret är kanske inte det bästa för oss med självfall, om luftfuktigheten ökar så krullar sig vårat hår dubbelt typ. MEN, mössa är lösningen! Super bra att ha lugg denna årstid då man kan ha mössa som tynger ned den!

Jag tycker absolut att du ska klippa lugg, trotsa ditt självfall! Jag gjorde det ju! :) DU lär inte bli besviken!



Kram

Postat av: Anonym

Hihi, du är väl för söt.



Jag ska befinitiv tänka på de, men de blir väl som för dig att jag tänker och tänker innan jag vågar ta steget.



Men är befinitivt sugen på att testa, de växer ju ut igen som du säger :)



Kul med något nytt nu också under hösten/vintern, de piggar upp en lite med en snygg frisyr ;)



Tack för en kanon bra blogg, älskar den verkligen!!

Postat av: Sahra

Ja men visst, den växer ut igen och jag har inte ångrat mig sen jag klippte den! Hel nöjd..



Säg till när du vågat ta steget in i lugg-världen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback