YES!

Nu är jag ägare till ett gymkort :)
330 kr i månaden i 12 månader... Hoppas jag tränar mycket dessa 12 månader och inte gör som "alla andra" tycks göra, sluta träna efter ett par månader..
Nej nu jäklar! Nu kör vi på av bare fan!!



Var precis nere och tränade ett spinningspass med pulsband och ett corepass.. JÄKLAR vad jobbiga dessa corepass skall vara, men bra tror jag :)
Det ska kännas för att det ska vara effektivt, eller hur!?

Men jag tänkte på en sak idag, vad hände med min löpning? Jag har helt slutat att springa och jag som ska springa Göteborgsvarvet!? Hur hänger detta ihop? Jag får nog ta upp det igen.. Får försöka kombinera gymmet och löpningen på ett bra sätt.. Men vill ju inte missa för många pass på gymmet och heller inte träna VARJE DAG!!
Får nog sätta mig ned och göra en plan för den närmsta framtiden...

Nu vankas det middag. På menyn står ryggbiff med potatisgratäng och tomater :) MUMS! Dock lite sen middag, men vad gör man inte för träningens skull.. Jag har just nu en as sur pojkvän för att han inte fått mat tidigare.. Man får verkligen passa sin tunga när han är sur och hungrig!

Kram på er!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback