Fredag!

Hej!

Idag är kroppen trött, tränat måndag, onsdag och torsdag denna veckan och skulle egentligen tränat idag också, men väljer att ta en vilodag, får på´t imorgon igen ist :)
Testade body combat för första gången igår och ja, vad ska man säga om det? Det var sjukt tråkigt men sjukt jobbigt! Tråkigt för att jag inte fattar vitsen med att boxas mot sig själv!? Jag kände mig urlöjlig! MEN, jag ska faktiskt ge det en chans till, det är alltid svårt att hänga med första gången, nästa gång vet man ju lite av stegen. Man ska alltid testa saker två gånger innan man kan uttala sig, egentligen!

Ledig idag igen... Vi är bjudna på fest ikväll, har inte riktigt bestämt oss om vi ska gå eller inte.. Vi skulle bestämma oss sen över middagen sa vi! Så det blir isf en sistaminuten-grej. Hade vart kul att träffa folket, för det är inte ofta vi träffar dem. Dock har vi kanske valt det själva, så nu hade det ju vart bra att gå på festen för att visa att vi faktiskt finns och vill och att de kan höra av sig till oss om det är fest eller annat!!

Ska hinna dammsuga, skura golven och damma innan kvällen är slut! Ska också ta mig en sväng ut till torp, tror jag!

Ha en bra dag..
Kram på er!




Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback