Helgen är över, igen...

Godkväll..
Tentan närmar sig med stormsteg och jag sitter här.. Hmm!? Men idag har jag faktiskt läst det jag skulle enligt min "planering" (har jag ens en sån??), så jag ligger i fas, bra! Men ska läsa lite till så jag slipper läsa så mkt imorgon!

Har ni haft en bra helg?
Min har varit helt okej... helgen innan tenta brukar inte vara den roligaste, men men...

CSN imorgon, härligt! Dock blir det nog inte mycket shoppande för min del denna månad, skall försöka dra ned på det och börja "spara".. Får se hur detta går! Vill ju ha fina kläder.. Ser man ngt man gillar vill man ju liksom köpa det direkt. Får nog hålla mig ifrån affärerna.. Undra bara hur det ska gå!?
Det löser sig!




Hur kan Tuffs ligga och sova så här? Ertappade honom liggandes så här för några dagar sen. Ser sjukt obekvämt ut!

Kram!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: www.alexandrastyle.se

Tack snälla vad rar du är =))!



Åh spännade med frisören på torsdag, tror du skulle passa kanonbra i lugg men när du väl sitter i stolen på torsdag kommer du nog fram tilldet du vill =))



kram

www.alexandrastyle.se

Postat av: Fredrika

Men så söt Tuffs är!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback