Ingen frisörverksamhet!?

Hej!
Fick ett sms av mamsen om jag ville följa med till torp imorse, och det är klart att inte jag bangar torp!! Så jag och mamma satte oss på 2:ans buss och brumma ut till torp.
Där fick jag köpt mig en scarf (på REAN inne på MQ!! så det så!), läppglans från H&M (9,50kr endast!) och hårfärg (ÄNTLIGEN!)
Det är en helt ny nyans som jag ska testa eftersom min färg har utgått :(
Så detta blir spännande..
Ska färga håret efter jag vart på gymmet och tränat core, spinning och löpning... Får se om jag vågar visa mig ute imorgon...

Dessutom.. Jag var stensäker på att jag ville klippa lugg idag och jag hade t.o.m. skrivit ut bilder på den luggen jag ville ha. Jag gick in på Bellbox och frågade om de kunde klippa lugg och vet ni vad!? De har ingen frisör där på söndagar, FAN FAN FAN!!! Nu var jag ju verkligen så nära och jag ville men så kunde jag inte få klippt den förbannade luggen pga att de inte hade nån jäkla frisörverksamhet där idag!
Får boka tid nu i veckan för att klippa lugg, tror jag var ledig antingen tisdag eller onsdag, och då jäklar!
Kanske inte är meningen att jag ska få denna lugg!?












Kram!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback