ONT

Min kropp skriker AJJJJJJJJJJ!!! Jag har sån fruktansvärd träningsvärk, ffa i armarna!! Jag kan knappt lyfta högerarmen, så jävla ont gör det! (ursäkta språket!) Lårmusklerna, dem känns dem med!!

Det var meningen att jag INTE skulle tränat igår och att jag SKULLE tränat idag, men det blev tvärtom!
Jag fick ett ryck igår och ville träna spinning i 50 min så det gjorde jag och jäklar var roligt det var men sjukt jobbigt. Var trött redan efter 10 min men jag kämpade på och var riktigt glad när det var över!
Idag skulle jag ha tränat bodycombat, i precis denna stund, kl.11:30 men jag har som sagt så fruktansvärt ont så jag hade nog inte klarat att ge allt där, så jag lyssnade på min kropp som sa nej och nu sitter jag här istället och ska alldeles strax plugga EKG-tolkning istället...

Ikväll blir det en sväng till Thn, till min kära vän Malin för lite förkrök hemma hos henne med några av hennes klasskompisar och sen blir det väl utgång antar jag :)
Får se hur bakfull man är imorgon... min tanke var att jag skulle tränat core kl.16:45 och antingen bodybalance eller spinning kl.17:30. Får se på detta imorgon, men ska medvetet ta det lugnt ikväll och ha inställningen att jag SKA träna imorgon!



Mina problem inför kvällen är

1) VAD SKA JAG HA PÅ MIG??? JAG HAR JU INGET NYTT! TRÅKIGT!!!
2) HUR SKA JAG KUNNA DANSA MED MIN VÄRK??
Men det lööööser sig :)

Kram!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback