Träning och skoköp

God eftermiddag!
Ställde klockan idag för att träna step med rumpa och mage i 60 min kl.10.. Det var riktigt skönt att börja dagen med ett träningspass, slipper man tänka på det under dagen..

Nu ska jag plugga i några timmar, det är väl i princip detta som händer idag! Ingen tjohoo-söndag precis, men brukar det var det, egentligen??

Förresten! Beställde ett par skor från Nelly i torsdags och redan på fredag hade jag dem hemma, rekordsnabb leverans, man bugar och bockar!....
Vill ni se? Klart ni vill!







Snygga va? Gillar verkligen färgen.. Grått är det nya svarta, hmm!?
Dock är de lite höga, enligt mig, som inte är van vid att gå i för höga skor. Men jätte svåra att gå i är dem ändå inte så det ska nog gå bra i slutändan.. Får se när jag får användning för dem.. vill helst inte ha dem i regn första gången!

Kram!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback