Träning, träning...

Snöar igen... härligt! Hoppas att det är massor utav snö när jag vaknar imorgon kl.5 :)

Var förbi gymmet förrut och tränade. Det blev först ett jätte jobbigt bodypump pass där jag chansade och la på lite mer vikter på skivstången. Så idag var det verkligen tufft. Armarna skakade det sista!
Efter bodypumpen blev det step. På detta pass kände jag verkligen gårdagens spinningpass i benen! Jag fick fort mjölksyra i låren! Men det var bara att kämpa på..
Sedan tränade jag spinning och här sa verkligen mina ben ifrån! Nu var jag verkligen trött och det är en sån härlig känsla när man är så trött och man vet att man verkligen har kämpat på bra... Jag kände ffa rumpmusklerna och baksida lår på detta pass...
Jag älskar verkligen att komma ned till gymmet och träna, det är så fruktansvärt kul! Men lite roligare hade det nog varit om man tränade ihop med någon, men detta får duga och det gör det verkligen.. Jag har as kul och det är det viktigaste med träningen..
Hoppas denna känsla håller i sig så jag inte blir en soffpotatis igen! (Gått ned 1,5 kg sen jag började träna på gymmet för 1 vecka sedan! Skit bra!)

Nu ska jag fortsätta plugga lite till, ffa läsa igenom det jag ska säga imorgon på den muntliga redovisningen. Sedan blir det sängen för min del, ska ju upp kl.5 imorgon. Jäkligt segt!!

Just det, jag kommer inte att blogga på några dagar nu. Måste skaffa mig ett antivirusprogram, mitt nuvarande går ut kl.00:00 i natt. Måste införskaffa ett nytt. Så jäkla tråkig utgift för det är inte det billigaste man kan köpa! Så ni vet varför om jag inte bloggar på ett tag..

Hoppas ni haft en bra dag!
Kram på er!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback