bare skit...

Även att jag älskar min Nisse så är det jäkligt skönt ibland när han inte är hemma om kvällarna! Kan kolla på vilket tvprogram jag vill utan att höra han klaga! Men börjar sakna honom nu... Fick precis ett sms om att han nu är påväg hem, jippie!!

På min "lediga kväll" så har jag varit och svettats, verkligen svettats, på gymmet! Gick på ett spinningpass med pulsband, vilket är mycket jobbigare än ett vanligt pass då man ska upp i olika färger (% av sin maxpuls) för att veta att man prestrerar sitt allra bästa! Efter 50 min cyklande så var det dags för 30 min core vilket är ett mag-och ryggpass, sjukt jobbigt!! Speciellt när det kom till situps, fy vad jag är en loser på situps! Det är ngt jag verkligen måste jobba med... Men annars gick allt jätte bra idag!

När jag kom hem så var det ju massa bra på tvn, paradise hotel, ullared och sen svenska New York fruar. Älskling valde verkligen en perfekt dag att vara borta på :)


Här kommer lite bilder på min ursöta pissekatt... Ganska många med alla samma stil men jag kunde inte välja bort någon så jag bombaderar hellre med massa bilder :)















Imorgon är jag ledig... Då ska jag plugga, plugga och plugga! Skall även ringa ett samtal angående ett examensarbete. Hoppas det är ett bra examensarbete, håll tummarna!!
Efter några timmars pluggande ska jag återigen ned till gymmet.. Lite beslutsångest om jag ska gå på bodypump 60 min eller bodycombat 60 min, eller kanske båda?? Vad är roligast? Har aldrig varit på bodycombat, kanske skall välja det då? hmmm...

Har kommit ifrån springandet nu det sista... kanske ska springa en sväng imorgon och välja ett av passen på gymmet på kvällen!? Får se hur jag gör :)

Kram!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: www.alexandrastyle.se

Hej där, fina bilder och urmysig blogg!



JAA du måste prova body attacken, så jäkla kul. Inte så mycket koordinaton, mycket är samma och man kommer lätt in i det, lovar! Pova!! =)



www.alexandrastyle.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback