Tårta?

Hej!
Lördag, härligt!
Idag är det kalas som står på schemat, i Gbg, hos Nisses kusin Andreas..
Det är jag som har bakat tårtan och hjälp vad jag skäms! Jag har nog aldrig gjort en fulare tårta, riktigt jävla ful. Jag får panik när jag tänker på den, jag vill verkligen inte ta med mig den.. Den är den fulaste, skevaste och mest grisigaste tårtan jag någonsin skådat! Jag vet inte vad jag gjorde för "fel", för jag följde verkligen receptet, men något gick snett!
Hoppas den iaf smakar gott, för det är väl huvudsaken, trots att man gärna äter med ögot också! Usch, längtar inte tills jag kommer till kalaset och får visa upp min FULA TÅRTA!!! PANIKÅNGESTATTACK!!



HAHAHAHAHAHA.. kan verkligen inte sluta skratta åt denna tårta. Det är nog på gränsen att man ens får kalla den tårta. Är det en 5-åring som gjort denna tro!? HAHAHAHA...
Skäms verkligen.. Borde nästan inte visa er!




Förstår inte... Bjöd på exakt denna tårta på nisses 25-årskalas och då var tårtan FIN.. INTE som nu! Vad har jag gjort för fel? Kladdigt värre runt också... HAHAHA.. HJÄLP!
Hoppas verkligen, verkligen att den smakar bra.. Nu när dem ändå har bett MIG att göra tårtan! ÅÅÅ vill inte bjuda på denna... Men kan ju inte direkt ställa mig och göra en ny!

Kram


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback