Slapp, slappare och slappast!?

Vilken lördagskväll!
Jag sitter ensam i soffan och kollar på tv (som förövrigt sänder as dåliga program ikväll!) medans älskling ligger i sängen och sover..
Efter att vi åt middag förrut så blev vi jätte slöa så då tog vi och sov middag i 1,5 h. Vi är såna som verkligen inte borde sova middag för det händer alldeles för många gånger att vi sover runt ist. Vi klickar av alarmet och sen sover vidare och vaknar till morgonen ist.. Detta är vad som hänt älskling nu antagligen..
Jag hade lätt kunnat sova vidare jag också för jag var jätte seg när jag klev upp ur idet men jag ville verkligen inte sova runt och missa en lördagskväll! Så nu sitter jag här ensam, precis ätit lite glass och kollar på skit på tvn. Kanske hade det varit mer givande att göra som älskling, ligga i koma tills morgonbitti!?

Älskar dig Nils! Mer än du kan ana!!
Hans isblåa ögon var det första jag fastnade för hos honom!


Älskar min Tuffs också! Han ligger för tillfället i lika mycket koma som Nisse :)


Sleep tight!
Kram

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback