Våga eller inte våga...

Jag har varit inne på lugg ganska länge nu men har inte "vågat" klippa det men jag ska, nån dag!
Här är lite bilder som ger mig inspiration till att klippa lugg, skit snygga frisyrer!

Funderar på att åka ut till Bellbox på torp och se om de kanske har tid till att klippa lugg imorgon.. Får se om man genomför det denna gång eller om man fegar ur igen!?
Upp till bevis!

Men va fan, hår är ju bara hår.. Det växer ju ut (tar dock lååång tid!)

Rachel Bilson är enligt mig en av de sötaste flickorna som finns!


Elin Kling är sjukt snygg i lugg! Hårfärgen på bilden nedan är också skitsnygg!






Kram!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback