Ja, vad ska man säga?

Mamma och pappa kom och hämtade mig kvart i 10 i morse för då skulle jag och mamma köra upp pappa till Fridhem där han skulle åka lite rullskidor, jag och mamma skulle sedan vidare till stan.
Direkt när han klev ur bilen fick jag se hur han hade klätt sig till dagens ändamål och herrejisses vad jag skrattade! Hahahahaha..
Jag frågade direkt -"Vad fan har du på dig pappa". Han hade BÅDE löpartights OCH shorts på sig, varför i herrans namn hade han på sig detta för?? Det är precis som att han inte kunde bestämma sig för vilka byxor han skulle åka i, så det var liksom lika bra att ta bägge två.
Min pappa är allt för go han!
Han åkte rullskidor i sin lite roliga outfit trots att både jag och mamma dissade hans klädval, starkt av dig pappsen!









Hahaha.. jag skrattar än när jag ser honom på dessa kort!

Jag har inte bara en konstig pappa utan också en konstig mamma. Hon går fortfarande i kortbyxor, hallå eller? Det är ju höst, inte sommar! Alldeles för kallt!
Jag har verkligen världens härligaste föräldrar som jag älskar över allt annat!

Kram!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback