Mera tyg!

PUH! Nu har jag städat klart hela lägenheten. Nu är det skinande rent här, eller ja, kanske inte helt skinande rent, men bättre än innan i alla fall!
Var nere i stan i morse och köpte mig en ny gardinkappa. Det är första gången jag har kappa. Vet inte vad jag tycker egentligen. Det är nog en vanesak då jag alltid, alltid haft panelgardiner! Men så tokigt tycker jag inte att det ser ut!
Gardinkappan är köpt på Hemtex och kostar ynka 199 kr.

Var även en sväng upp till Blomsterlandet och fick köpt mig nya blommor och krukor. Varför kan man aldrig bara köpa nya blommor? Varför ska man alltid få med sig nya krukor hem också? Det är precis som kläder, man tröttnar fort på det man har!
Köpte även ett hjärta av kvistar. Lite sött!















Både mamma och brorsan var med mig nere i stan. Vi åt frukost på Espresso House, mysigt!!

Köpte en till grej när jag var i stan, men tänkte visa er det lite senare. Vet inte om det är en keeper eller inte.. Får fundera på detta! Men ska visa er i alla fall!

Kram!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback