Dagens och lite till...

Oj oj, vad mycket godis vi har hemma nu efter alla påskägg! Herregud, hur ska jag kunna gå ned i vikt nu!? Äh, leva livet har jag ju hört att man ska göra, så då gör jag det! Skål, säger jag med en ferrarri-godis i handen :)

Idag var jag en snabbis i Gbg. När jag åkte ner i morse så var min plan att jag skulle stanna där HELA DAGEN, men nej, oj, så fel jag hade. Kl.9 mötte jag upp en klasskompis på skolan, efter en timme var vi färdiga med våran powerpoint inför redovisningen på torsdag, så jag tog tåget hem kl.10:47 redan. Gud så skönt det var med en mjukstart så här efter påskledigheten...

Påskledigheten har förövrigt varigt super! Vädret ffa har ju vart hela jävla underbart. Legat utanför och solat i princip varje dag, så härligt med sol och värme!

Dagens:
Topp och chinos H&M, skor Converse, skärp Primark, örhängen Åhlens, brillor Thailand






Hann med en snabbshopping förrut innan jag skulle kliva på tåget. Ni får snart se vad det var jag köpte...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback