Min fredag och lite till!

Idag bestämde jag mig för att inte åka ned till Gbg, jag tog helg redan igår kväll, helt enkelt! Trots att jag var "ledig" ställde jag klockan på 6:10 för att kunna sitta på spinningcykeln kl.7. Vilken tur att jag gjorde det för kvällens träning hinns tyvärr inte med då vi ikväll skall hem till Nisses polska vän och hans blivande fru och käka middag. Undra om det bjuds på polsk mat tro!? Spännande!

Träffade min gravida kusin idag, som för övrigt är hur vacker som helst med sin urfina mage! Hon hade även med sig sin söta son också. Vi fika på Lejas, ett jätte sött inrett café här i stan. Var verkligen trevligt att träffa dem, det blir tyvärr inte så ofta! Hoppas det blir oftare när de flyttat till sitt nya hus närmare stan...
När man ser henne med sin söta mage så blir man själv sugen på att skaffa sig en liten skitunge! Jag har sagt sen jag var väldigt ugn att jag skall bli en ung mamma Men jag har tyvärr inte dem förutsättningarna för det än, och då menar jag ju så klart ekonomin för det! Måste ju har jobb innan och så, en inkomst! Men man kan ju få drömma, eller hur!? Snart hoppas jag, hoppas verkligen! Tar ju examen till sommaren, så ska man försöka jobba något år, men sen kanske!? Får se vad framtiden visar!

När man ändå är nere i stan kan man ju inte låta bli att kika i affärerna. Hittade inget i klädesväg men hittade detta nagellack från IsaDora WonderNail i färgen 193 Pure Coral. Dessutom var det på rea, betalade bara 35 kr för det. Jätte fint!




Jag har ju även glömt visa er vad jag fick med mig hem i veckan när jag vart och fikat hos min andra, äldsta kusin. Hon har nyligen varit i Thailand (USCH för henne!, Hon är brun som en pepparkaka!) och då frågade jag via fb (TUR att fb finns!) om hon kunde köpa med sig RayBan-brillor hem till mig i färgerna svart och lila, och snäll som hon är så gjorde hon det! Tack så mycket!!





Nu inväntar jag soligt väder så jag kan inviga dessa rackare!


Nu ska jag göra mig iordning för ikväll, kommer dock inte göra något speciellt med mig.. Kommer ha sminket jag haft sen imorse på mig, det är bara andra kläder jag får sätta på mig. För just nu går jag i mjukisbyxor och en tjocktröja med Nisses arbets namn på! hihi, lite osexigt kan man säga! Men det är så jag går klädd när jag är hemma, hur underbart ledigt som helst... Finns inget värre än att gå i "vanliga" kläder inomhus. Jag brukar gå raka vägen från ytterdörren till sovrummet och byter om till dessa myskläder. Annars får jag panik!

Sen blir det att korka upp dessa ursnygga flaskor! Sprillans nya på systemet... De har verkligen lyckats med utseendet.. Men Urban, varför heter den Urban för?? haha..
Hoppas de är lika goda som de är snygga!



Hoppas ni har en underbar fredag, med massa fredagsmys, för det kommer jag att ha!

Och imorgon är det dags för stripaerobic på gymmet igen. Förra gången var en sån hit! Ser verkligen fram emot morgondagen!

Det blev ett väldigt långt inlägg detta, ber om ursäkt för det! Det böev nog nästan tre inlägg i ett...

P&K

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback