Nyfärgad

Hej på er!

Sitter i soffan och fryser, fryser och fryser! Visst att det är kallt ute men inne? Nej det ogillas, speciellt för att jag typ fryser för minsta lilla! Lånat älsklingens tröja, passar på när han inte är hemma för den tröjan är såå skön!

Snart ska jag göra mig lite blodpudding och stekt ägg till lunch/middag. Skall kl.13 ta tåget till skolan för att få resultatet och genomgång av tentan jag skrev i fredags. HJÄLP, jag har nog aldrig varit så här nervös. Sista tentan förhoppningsvis, vill verkligen inte ha en omtenta. Men chansen är ganska så stor! Håll tummarna för mig mellan kl.15-16!

Färgade håret igår, blev en nyans som ska vara lika mörk (6:a) som den innan men denna gång tog jag en utan någon guldig/röd ton i, endast brun lite kallare färg. Resultatet blev MÖRKT!!! Men jag gillart! Vad tycker ni?

P&K

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Riktigt snygg färg :)

Postat av: Sahra

Tack ska du ha :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback