Ett litet tips

Efter träningen gjorde jag mig en jäkligt god kvällsmat! 2 msk Kesella (kvarg) med 1 äpple och kanel. Fy fasiken vad detta var gott! Jag testade kesella för ett tag sen efter att jag läst att det ska vara så nyttigt! Då testade jag kesella med jordgubbar och kiwi, och det var ingen höjdare... Men nu kom jag på varför jag inte gillade det då, jag tog typ hela burken med kesella och blandade med frukterna. 2 msk räcker gott och väl annars blir det alldeles för beskt för min smak.

Detta var super duper gott, och framför allt nyttigt!



Blanda ihop allt


Mumsigt! Bättre än godis!!!


P&K



Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Millan

Det ska jag testa någon gång! =) Åt frukt i skål nu ikväll vilket är jättegott. Och nyttigt. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback