I min blus

Hej!
Här kommer bilder på min nya "blus".. Kompisen har en svart och den var så jäkla söt på henne så jag härmade henne, förlåt om du tar illa upp! Ta det mer som en komplimang, du har jäkligt snygga kläder!!

Kikade in på Bikbok igår, hittade den inte i svart, fanns endast kvar i denna lila färg. Testade den både i Small och Medium. Satt jätte bra i Small, dock lite för kort tyckte jag som inte är van vid att ha korta (normallängd) tröjor. Så det blev Medium tillslut. Tycker nu efter att ha använt den en gång att den är lite väl stor. Längden är jag jätte nöjd med men den är lite plöfsig. Men, skitsamma. 50 % på Bikbok, fick betala endast 100 kr för den, då får den nästan sitta hur den vill! Det är bara skönt med lite utrymme!








Har varit på middag hos mina föräldrar idag. Jag åt faktiskt riktig mat idag, första dagen på 4 dagar! Det var riktigt riktigt gott... Tog dock en liten portion. Är ju egentligen inte meningen att jag ska äta middag under dessa 2 veckor, men gjorde ett undantag nu när farmor och farfar ändå skulle komma dit och äta.
Usch, förlåt för att jag har syndat!
Avstod dock från läsk och efterrätt, nöjde mig med min miniportion och två stora glas med kallt vatten. Duktigt av mig!

Puss & Kram

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback