Jäkla lakritsnapp

Trettondedagsafton idag och hur firar man det om inte en sväng på gymmet! Det blev core, step up och spinn med pulsband idag. Kan säga att jag bestämde mig för att gå till gymmet in i det sista. Har en sån jäkla träningsvärk i lår och rumpa idag, fy fan! Att sitta på den hårda spinningcykeln med ömmande rumpa var ingen höjdare, tur att vi inte satt så jätte ofta, utan står mestadels...
Det var väldigt tungt, jobbigt att träna idag. Nu behöver jag lite vila, vilken tur att det är röd dag imorgon så schemat på gymmet blir som en söndag, alltså inget jag "behöver" gå på.

Var även iväg en sväng på torp förrut med familjen. Köpte mig en blus. Haha.. blus låter så tantigt att säga, men det är mer som en blus än tröja iaf. Tänkte ha på mig den imorgon, så slänger upp en bild på den imorgon.

Idag är det dag 3 på min diet och det har gått mycket bra idag, inte psykiskt jobbigt som igår! Jag tog mig faktiskt riktig frukost, havregrynsgröt och ett kokt ägg. Sedan har jag levt på shaken resten av dagen. Ska verkligen fortsätta med gröten på morgonen och shakes resten av dagen!
Har dock fortfarande varit väldigt hungrig. Dessutom har sötsuget kommit i kapp mig, jag är så nära att ta lakritsnappen som ligger i godisskålen på vardagsrumsbordet, men icke! Ganska dumt att ha en godisskål precis framför sig, hmm, kanske borde ta bort den!? Jäkla lakritsnapp!!

Imorgon är jag och Nisse bjudna på middag hemma hos mina föräldrar, farmor och farfar skall även komma dit på en bit mat. Jag vet inte hur jag ska göra, ska jag dricka shake och titta på när de andra äter eller ska jag äta maten jag med, fast liten portion? Jag kan verkligen inte bestämma mig! Ska även på lördagmiddag, till Nisses mormor och morfar, men där har jag redan bestämt mig att jag ska äta maten! Men äter jag maten imorgon så blir det ju två dagar med mat... Hmm.. grubblar!

Visst är min tuffsituffs söt här!? Togs igår när han var väldigt väldigt trött...


Nu går Snuten i Hollywood på kanal 4, den får man inte missa, en riktig klassiker ju!

Puss & Kram

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback