Ledigheten är snart över

Vart ledig tre dagar nu men imorgon kör allvaret igång igen. Hur kunde jag avsluta denna ledighet på bästa sätt? Jo, genom att shoppa så klart!

Var både en sväng på torp och därefter en sväng i stan. Var ute i god tid, var på torp strax efter öppning, det ni! Ställde faktiskt klockan idag.

Topp från Veromoda, fina broderier både på framsida, ärmar och baksida.



Oslitna jeans känns fräscht, även dessa från Veromoda. Endast 200 kr, ett riktigt kap!


Tränings t-shirtar. Från Stadium.


Fin detalj på sidan av t-shirten, en liten knut/rosett.


Bästa köpet idag, kanske bästa köpet ever!! Jätte balla träningstights. Från Stadium.


Nu blir jag snart hämtad av kompisen Anna, vi ska till gymmet och gå på bodypump, spinning, cirkelträning och sen core. Då ska jag även inviga mina nya snygga träningskläder. Jag är väl medveten om att jag kommer att synas i dessa byxor! Så coola!!

P&K

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Fanns toppen i fler färger?

Den var verkligen jätte fin :)

Postat av: Sahra

Jajamen, toppen fanns i både vitt, beige och svart också. Beige hade dem tyvärr inte min strl i så det fick bli denna. Men älskar verkligen denna hallonröda nyans, så det gjorde mig inte så mycket :)

Postat av: Anonym

Var de Vero på stan eller torp?:)

Ska verkligen kolla efter den, SÅ snygg!

Postat av: Sahra

Oj, förlåt! Har inte sett att jag fått svar, konstigt...



Hoppas du hunnit få tag i en sån topp nu när jag varit så seg på att svara!



Jag köpte min topp på Veromoda i stan :) Sist jag var där så hade de fortfarande kvar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback