Det blev ännu...

.... en dag på stranden med Anna idag. Men det bästa av allt var att våra män även följde med. Mycket trevligt.
Det var dock kallare i vattnet idag än igår. Kan ha med att det blåste mycket mer idag.
Men jag och Anna lyckades doppa oss idag också, på 20 cm djup. Alldeles perfekt. Där fick vi även sällskap av små konstiga fiskar som gnagde på oss, lite smått panik hade jag där kände jag. Hatar alla djur som finns i vatten, ja, förrutom typ säl då. Havsdjur är läskiga!!!











Nu ska jag vila lite middag och sen ikväll blir det bio, Baksmällan 2 med Anna och Erik och hejdundrande massa godis.

Detta har varit den bästa helgen på mycket mycket lång tid :)
Puss

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback