Fint på fötterna

Har precis klickat hem ett par nya arbetsskor. Jag arbetar just nu i ett par rosa crocs men trivs inte alls i dem. De är supersköna men efter en hel dag med mest stående ställning så känns dem inte okej... Så därför ville jag ge mig själv en present nu när jag fått jobb året ut. Känns som en bra investering, eller hur!?

Det blev dessa Calou träskor med knytband i siden. Hur söta är dem inte?! Kärlek i första ögonkastet!
Beställde mina från Ebbesbutik. Skorna finns att skicka efter på många sidor och även köpas i butiken 2 fröknar här i Uddevalla.. Skorna blev mina för 934 riksdaler. Ska man vara fin så kostar det :)




Längtar!!
Hoppas bara att storleken är okej.. Det värsta jag vet är att behöva skicka tillbaka! Håller tummarna..

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback